To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Masaż szkoły, kursy, szkolenia - "Porządny" kurs masażu w Krakowie (bądź Warszawie/

Anonymous - 2011-09-09, 12:42
Temat postu: "Porządny" kurs masażu w Krakowie (bądź Warszawie/
Witam.

Jestem studentem fizjoterapii, i chciałem dokształcić się w dziedzinie masażu.
Chciałem zapytać gdzie w Krakowie (ew. Warszawie, bądź Wrocławiu, bo w grę wchodzi przeprowadzka na kilka mies.) mogę znaleźć kurs MASAŻU KLASYCZNEGO, na który warto pójść.

Proszę o polecanie konkretnych szkoleń, lecz aby wykluczać kryptoreklamę, proszę poza ocenami subiektywnymi KONIECZNIE dodawać konkretne informacje.

dzięki tym danym można będzie ocenić kurs, nie tylko przez pryzmat zachwalania osoby polecające.

Moderatorów proszę o usuwanie postów nie zawierających konkretów, bo "zaroi się" od wypowiedzi zachwalających, bez szczegółów, które może się okazać, że składają się z 5 godz. zajęć :evil:

Proszę konkretnie:
jaka szkoła
gdzie
koniecznie, ile godzin szkolenia (ew. więcej szczegółów)
jaki tryb
strona www (kontakt, info)
kadra
i kilka słów od siebie


Z góry dziękuję wszystkim którzy udzielą się w temacie, myślę, że pomoże on nie tylko mi.

massagewarsaw - 2011-09-09, 13:15
Temat postu: kurs masaz tajski
pawel, przy takiej poprzeczce, to nie spodziewalbym sie zadnej odpowiedzi.

musisz sam wykonac zadanie domowe (popytaj kolegow i nauczycieli ze studiow, poszperaj po forum i w necie, podzwon, pojedz na lekcje probne i poznaj nauczycieli). Skoncentruj sie tylko na krakowie.

idz do duzej szkoly z malymi grupami, zebys awaryjnie mogl odrabiac zajecia z inna grupa, jesli bylyby kolizje czasowe ze studiami czy z praca.