To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum.e-Masaz.pl
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum

Masaż szkoły, kursy, szkolenia - Praktyki zawodowe w spa czy przychodni

endrion - 2016-09-21, 12:43
Temat postu: Praktyki zawodowe w spa czy przychodni
Cześć.
Jestem na 3 semestrze technika masażysty z elementami fizjoterapii i do konca tego miesiąca muszę znaleźć miejsce w którym odbede 4-tygodniowe praktyki w zakresie masażu. Mam propozycje odbyć te praktyki u siebie w mieście ( ok.40tys mieszkańców) w przychodni lub wyjechać do Białego Dunajca do spa. I teraz pytanie brzmi:
Czy mógłby ktoś doradzić mi gdzie warto byłoby się wybrać by nabrać odrobinę doświadczenia i nabyć umiejętności? W ofercie spa mają masaże klasyczne (które potrafię) masaż gorącymi kamieniami, masaz miodem i czekoladą, zabiegi pielęgnacyjne na twarz, zabiegi ujędrniające, nawilżające. A w przychodni to jak w przychodni. Co drugi tydzień mam zajęcia w przychodni więc troche wiem z czym to sie je i na czym to polega. Ale mam dylemat gdzie mógłbym bardziej skorzystać. Praktyki zaczynam od 2 stycznia.

administrator - 2017-01-09, 08:50

Zależy w jakim kierunku chcesz potem pracować czy w spa czy fizjo.
TicTac - 2017-01-09, 19:29

Lepiej w przychodni. Bez względu na to gdzie będziesz pracował to masażysta jest masażystą. W przychodni zawsze się dowiesz czegoś więcej, nabierzesz troche doświadczenia, poznasz zawód. W spa wiedza będzie już wypaczona, ukierunkowana, przez to troche ograniczona. Poza tym nigdy nie wiadomo gdzie będziesz pracował i jak długo.
natiss - 2017-08-08, 11:47

Ja chętniej poszłabym do przychodni, jednak wszystko zależy od tego z czym wiążesz swoją przyszłość bo to jest bardzo ważne. Wtedy lepiej jest się ukierunkować.