: 2008-04-18, 16:02
No jak wspaniale
Internetowe forum o masażach, fizjoterapii, odnowie biologicznej i spa. Forum masażu. Forum masaże. Forum masaż. Forum spa. Forum masaze. Forum rehabilitacja. Forum fizjoterapia. Forum masażystów. Forum masażysty. Fizjoterapia forum, Rehabilitacja forum
https://www.forum.e-masaz.pl/
Przepraszam ale nie rozumiem? Jacy chłopcy? nie widzę żeby ktoś do ciebie coś pisał lub zwracał się w powyższej sprawie.., więc co znaczy to spokojnie? szukasz aprobaty do swoich wydumanych postów? otóż jak widzisz nikt tutaj z tobą się nie solidaryzuje, raczej odpowiadają na moje posty a twoje są przemilczane co ewidentnie wskazuje na to, że odnoszą podobne wrażenie na twój temat co ja. A twój tekst typu, cyt." ..A pominiete stopy, hmmm, nie bede wnikac w szczególy.." jest co najmniej nie profesjonalny.MariaW_INNOWACJE pisze:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chłopcy spokojnieto werbalna, konkretna wymiana spostrzeżeń i faktów, a nie ring
nie ma się co rzucać, no chyba że się ma "w rękawie" rzeczowe argumenty
Przepraszam za off topic ale "Meraso" - 1 masażyk to chyba za malo, na taki stres jaki od Ciebie bije potrzebna cala sesja relaksacyjno - terapeutyczna.
A co do hotelu - z ciekawości dzisiaj rozmawialam z menagerem. Wyjatkowo otwarta i pozytywnie nastawiona do ludzi i do rozwiązywania wszelkich problemów jest obsluga tego hotelu. A może to dlatego, że bylam po prostu.... mila?
Nie zmienia to faktu, że w kazdej firmie, jak i każdemu czlowiekowi, wszedzie zdarzaja sie mniejsze czy większe wpadki... Menager wie co trzeba zrobic... Recepcjonistki nie zwolnia, póki co dostanie upomnienie. Rekompensata przyznana, a co do masazysty, który (jak on smial) pominąl masaż TWYCH pośladków, to wiem, że uczynil to wlasnie ze wzgledu na plec. Może to świadczyc o braku pofesjonalizmu, ale jednak cos sprawilo, że postanowil pominąc tę część ciala. A pominiete stopy, hmmm, nie bede wnikac w szczególyPewne jest jedno, nastawiles sie juz negatywnie, w Twoim mniemaniu spierniczyli w obsludze Ciebie wszystko co tylko mozna i gdyby teraz staneli na glowie - nie zadowolą Cię nawet darmowymi karnetami do konca życia.
Wiec dywagowanie na temat tej sytuacji w dalszym ciagu chyba faktycznie nie ma sensu.
A dla czytelników tego wątku najwazniejsza jest puenta sprawy: przeprosiny i rekompensata w postaci darmowego karnetu, zabiegów, jak zwal tak zwal. Okreslony pracownik zostanie zwolniony lub przenesiony na inne stanowisko tylko wtedy, jesli podobne skargi beda mialy miejsce w przyszlosci. I slusznie, trudno bowiem stwierdzic takiemu menagerowi, czy klient mial racje, czy tez zly dzien i postanowil sie wyżyc na bogu ducha winnym pracowniku hotelu, bo przeciez ludzie bywaja rózni.
Tak więc, cieszmy sie i miejsmy nadzieje, że podobne wpadki sie juz nie zdarza